Άνοιγμα νέου ξενοδοχείου. Πως μπορείτε να γνωρίζετε ότι η επένδυση σας είναι βιώσιμη;
Εδώ και αρκετά χρόνια η πλειοψηφία των επιχειρηματιών που θέλησαν να ενεργοποιηθούν στον τουρισμό, είχε την εντύπωση πως για να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλή ιδέα, ένα όμορφο κτίριο σε ένα τουριστικό προορισμό και λίγη σκληρή δουλειά. Δυστυχώς, αυτό το φαινόμενο οδήγησε δεκάδες ξενοδοχεία σε χρεωκοπία ή στην καλύτερη περίπτωση να έχουν οριακά κέρδη, πολύ λιγότερα από ότι υπολόγιζαν οι ιδιοκτήτες τους.
Όλα αυτά θα μπορούσαν όμως να αποφευχθούν με μια πολύ μικρή επένδυση, που ξεκινάει με μία “Μελέτη Βιωσιμότητας” του ξενοδοχείου και στην συνέχεια αν είναι θετική σε μία “Στρατηγική Πωλήσεων”. Στο συγκεκριμένο άρθρο θα αναφερθούμε στο πρώτο σκέλος.