4 λόγοι για να κάνετε outsourcing τις online πωλήσεις του ξενοδοχείου σας
Κάθε φορά που χρησιμοποιούμε την πρόταση εξωτερική ανάθεση (Outsourcing) του Distribution / revenue management στον ξενοδοχειακό κλάδο, πολλοί ιδιοκτήτες έχουν μια αρνητική προδιάθεση ακόμα και με το άκουσμα της. Αν δούμε όμως την λειτουργία ενός τυπικού ξενοδοχείου θα αντιληφθούμε ότι γενικά το “outsourcing” δεν είναι και τόσο ξένη έννοια καθώς χρησιμοποιείται ήδη σε πολλές λειτουργίες της επιχείρησης εδώ και δεκαετίες.
Για παράδειγμα τα περισσότερα ξενοδοχεία αναθέτουν σε εξειδικευμένες εταιρείες καθαρισμού το πλύσιμο και σιδέρωμα του ιματισμού. Αν πάμε σε άλλο τομέα, δεν θα βρείτε κάποιο ξενοδοχείο να έχει προσλάβει δικό του λογιστή, αλλά τις οικονομικές αυτές υπηρεσίες τις αναθέτει σε εξωτερικό λογιστικό γραφείο. Για την προώθηση του ξενοδοχείου, είτε αυτή είναι έντυπη είτε ψηφιακή, οι ιδιοκτήτες προσφεύγουν σε εταιρείες (digital) Μάρκετινγκ. Outsourcing γίνεται και στο τμήμα κρατήσεων, με την λίστα αντίστοιχων υπηρεσιών εξωτερικής ανάθεσης να συνεχίζεται.